حقیقتاا کاری ک الان میکنم برام خیلی سخته و بارها و بارها تصمیم گرفتم اینکارو کنم ولی منصرف شدم.. اما ایندفعه فرق داره اگ عمر سایتو در نظر نگیرین ک خودشم داستان داره..امروز همون روزیه ک اومدم بیان و الان دقیقا یکساله ک انگار داشتم اینجا زندگی میکردم.. اولش مشکلی با این ماجرا نداشتم هم زندگیم خیلی شاد و قشنگ بود هم اینجا ولی الان داستان خیلی فرق کرده.. 

تو این ی سال چیزای خیلی زیادی از اینجا یاد گرفتم ک شاید تو زندگی واقعی هیچوقت یادشون نمیگرفتم.. خاطرات قشنگ زیادی داشتم.. 

باید بگم ک رفتن من مث رفتنای بقیه نیس.. ی راه ارتباطی گذاشتم واس همتون هرچند اگ کم بیام..اینو گذاشتم تا مبادا کسی از دستم دلخور شه ولی بازم موفق نشدم.. 

من سعیمو کردم تا حدی ک میتونستم بی معرفتی نکنم اما قرار نیست درک بشم و قضاوت کردناهم تا همیشه ادامه دارن چیزایی ک ازشون متنفر بودم دارن سرم میان ولی چاره ای جز گذشتن ازشون ندارم.. 

ممنون از کسایی ک همیشه پیشم بودین و حالمو خوب کردین.. لطفایی ک در حقم کردینو هیچوقت فراموش نمیکنم.. و اینکه من ب هرکی ک گفتم دوسش دارم واقعی بوده و مابقیش ب باور خودتون مربوطه.. 

 از ادمینی وباتونم درم بیارین

دوستون دارم

بای💜