یااااااااااااااا من اصلا انتظار نداشتم 

کلللللییییی ذوق کردمممم جوری ک تو کل عمرم اینجوری ذوق نکرده بودم (بنده بسی کم ذوقم :|) 

 پستاتون پیاماتون دونه ب دونشون خیلی خوشگل بودن 

خنده ب لبام هدیه کردین تنک

بهترین تولد رو برام ساختین

خیلی باحالین تنکس💜

ساری پست دیر شد دیروز هم کلاس داشتم اومدنی هم دیه کارا زیاد بود ب مامانم کمک کردم.. 

مهموناهم ۱۲ شب اینا رفتن دیه گذشت نشد تشکر کنم 

ولی نه واقعا انقد انتظار نداشتم فوق فوقش گفتم سه یا چهار انصافی

حالا میخوام دونه ب دونه تشکر کنم 

اولین نفر مهدیس بود ک ی روز جلوتر پیشاپیش گفت ی بارم روز تولدم..مرسی با معرفت❤

بعد اون لیل بستنی اونیش پست گذاشت و هم پیام تبریک فرستاد.. مرسی مرسی مال تو یکی خیلی برام خاص بود بستنیم❤

لیزاییم.. اولتو گفتینو تبریک گفت بعدشم پست گذاشت و ترکوند و من مردم واس مومنتای نامته.. زیادی سوییت بودن خدااا.. تنک تنک پاستیلیم❤

آبجی جیو.. بااینکه میدونم این روزا خیلی اوک نیستی حواست بود تنک آبجی امیدوارم همیشه خوشحال باشی❤

پری جونم.. حیح واس این زیادی ذوق کردم خخ نفسم حبس شده بود چشام اندازه هندونه شده بودن😂 مرسی فرشته❤

آپا ریتا.. آپا من نوکرتم یعنی عاشق نوع تبریک گفتنتم😂میدوستمت آپا تنک❤

ساناییم.. مرسی باگز بانیم کلی خوشحالم کردی کیوتی تبریکتم مث خودت کیوت بود تنکس❤

یوکی.. تایگر کیوت کنجکاوم اون ویدئوی نامجونی خیلی ب دلم نشست.. کاپکیکارم تا دلم بخواد خوردم خخ تنک تایگر داداشی❤

یسنا.. مرسی یسنا ک ب یادم بودی امیدوارم حالت خوب باشه❤

آیسو.. تنکس پرنسس پستت متفاوت بود خیلی دوسش داشتم کیوتیه من بخصوص تم زردارو و عکسای سوییت شوگامونیو خلاصه تنک معلوم بود کلی واسشون وقت گذاشتی انشالله جبران شه❤

عمو شوکو.. مرسی عمو بابت تبریک قشنگت انتظار نداشتم اصلا ازت و خیلی ذوق کردم سرش😂❤

حناییم.. مرسی کوچولوی بابایی بابت تبریک گوگولیت.. میدوستمت❤

اونی پونیو.. تنکس اونی بخاطر آرزوهای قشنگ قشنگی ک واسم کردی لاو یو❤

کوین هیونگ.. مرسی بابت تبریکت من واقعا انتظار ندارم پست بذاری همین تبریکت ی دنیا برام ارزش داره هیونگ❤

پ. ن:ولی اگ موتور سنگین برام نخری همونطور ک گفتم عکستو پخش میکنم قشنگ وایرالم میشه هیونگ😂

یکیم پست گذاشته بود من واقعا نشناختم وبش فوق دارک بود هیچ پستیم توش نبود بفهمم کیه و مطمئنم نیستم ک منظورش من بودم ولی هم گفته بود داداش هم ویدئوی نامجون بود.. خلاصه ساری نشناختم واقعا ناراحت نشو بیا بگو کیستی اگ پسته واس من بود

+میرای داداش ساری نشناختم مرسی بابت تبریکت و ویدیوی کیوت نامی رهکلکعیکعبعکیکع حیح میدوستمت❤

دیه نمیدونم کی جاموند اگ پست گذاشتین و من ندیدم بیاین بگین بهم چون دیروز وقت نکردم شاید پست دیگه ای گذاشتین من ندیدمش

هرکیم اگ تبریک گفته اسمش نبود بیاد بگه اضافه کنم

بازم مرسی بچه ها سنگ تموم گذاشتین کاش راه بهتری بود واس تشکر

میدوستمتون❤